Meer dan 40 jaar dé schoonmaakspecialist!
Klanttevredenheid 99,6%

Kantoorschoonmaak

Een optimale klantbeleving en een fijne werkplek begint bij de inzet van kantoorreiniging op maat. Door de schoonmaak van het kantoor uit te besteden aan (continue) opgeleide facilitaire experts, werken werknemers in een comfortabele en hygiënische ruimte en ontvangen zij zorgeloos klanten.

  • 12x per jaar kwaliteitscontrole

    Samen met jouw vaste Rayon Manager

  • 4x per jaar evaluatiegesprek

    Inclusief Rayon en Operationeel Manager

  • Gebruik van duurzame schoonmaakmiddelen & materialen

    Wij scoren een 9,9/10

  • Ziekteverzuim lager dan 5%

    400+ schoonmakers in dienst

Huismeesterdiensten

Productiviteit en welzijn

Het hebben van een fijne werkplek is van belang bij de productiviteit en welzijn van de medewerkers. De basis voor een fijne werkplek is een schoon kantoor. Een opgeruimd en schoongemaakt kantoor zorgt ervoor dat de medewerkers efficiënter te werk gaan. Ze raken minder snel afgeleid en concentreren zich beter. Ook zorgt het voor een rustige en stressvrije omgeving, waardoor iedereen zich thuis voelt op kantoor.

Het regelmatig laten schoonmaken van het kantoorpand heeft een positief effect op de productiviteit en welzijn van medewerkers. Door het schoonmaken van jouw kantoorpand uithanden te geven bespaar je niet alleen kostbare tijd, maar ben je ook verzekerd van een schone werkomgeving.

Waarom kiezen voor Balans Schoonmaak?

  • Beste prijs / kwaliteit garantie
  • Klanttevredenheidsscore van 99,6%
  • Flexibel inzetbaar in en nabij de Randstad
  • Specialisten in dienst voor iedere branche
  • Resultaatgericht en optimale beleving

Kanoorschoonmaak: de werkzaamheden

Het schoonmaken van een kantoor gaat verder dan alleen het afnemen van meubilair. Onze schoonmaakprofessionals hebben oog voor detail en werken altijd proactief aan de beste oplossing voor een zo schoon mogelijk resultaat. En dat met de meest duurzame schoonmaakmiddelen.

Een schone werkomgeving is het visitekaartje van elk bedrijf. Niet alleen voor de medewerkers is een frisse locatie fijn om te werken. Het is ook van belang voor klanten en andere bezoekers die op locatie komen. Door de inzet van onze schoonmaakwerkzaamheden zorg je voor een goed imago van jouw bedrijf. De volgende diensten nemen we uit handen:

  • Afval- en papierbakken legen
  • Bureaus, tafels kasten en telefoons afnemen
  • Periodieke vloeronderhoud
  • Pantry’s schoonmaken en koffieautomaten reinigen en bijvullen
  • Vingerafdrukken verwijderen van onder andere computerschermen
  • Sanitair reinigen & leveren van sanitaire verbruiksartikelen
  • Glasbewassing

Uitblinken in efficiëntie & kwaliteit

Ervaren schoonmakers signaleren en reageren proactief. Per kantoor wordt er altijd gekeken naar waar de behoefte aan schoonmaak het grootst is. Een veelgebruikte ruimte krijgt logischerwijs meer aandacht dan een ruimte waar al geruime tijd geen gebruik van is gemaakt. Naast deze efficiënte en bovenal doelmatige manier van kantoorschoonmaak zijn ook flexibele tijden mogelijk. De klant bepaalt de tijden in goed overleg:

  • op dagelijkse basis;
  • wekelijkse basis;
  • of incidenteel in de ochtend, middag of avond.

 

Door de komst van een nieuwe manier van werken zijn personeelsleden en bezoekers steeds vaker op onregelmatige tijden aanwezig op kantoor. Hierdoor veranderd de wensen en behoeften van het kantoorschoonmaak en neemt de vraag naar flexibele schoonmaakdiensten toe. De schoonmakers maken daarom niet alleen ’s avonds schoon, maar ook gedurende dag op de momenten wanneer daar behoefte aan is.

Wat zeggen anderen over ons?

Bekijk de reviews van onze partners:

Beoordelingen Balans Schoonmaak
Wij scoren een 9.9
  • Nando van Gorkum logo
    Nando van Gorkum TeekensKarstens
    10

    Met Balans Schoonmaak kunnen wij vertrouwen op vakkundige schoonmaak van ons hele pand. Iedere dag werken zij met een vaste ploeg medewerkers, wat zorgt voor vertrouwde gezichten op de werkvloer en vriendelijk contact. Ook heb ik een erg goede relatie met onze accountmanager die, door de korte lijntjes die wij hebben, altijd alles snel weet te regelen.

  • Gaastra logo
    Gaastra Erik Teunissen
    10

    Wij hebben het getroffen met Balans dienstverlening BV als partij voor de schoonmaakwerkzaamheden van ons kantoor. De contacten over de offerte en het contract verliepen soepel en deskundig. De schoonmaakwerkzaamheden worden consciëntieus uitgevoerd en de schoonmaakster is erg prettig in de omgang. Als er iets is de rayonleiding altijd aanspreekbaar en reageren direct, adequaat en deskundig.

  • Nieuwe Koffie logo
    Nieuwe Koffie Mark Jetten
    10

    Een reclamebureau maakt een hoop rommel, viezigheid en kliederboel. Met alternatieve lunches, barista-wedstrijden en kantoorraces is dat ook niet zo gek. Gelukkig zijn de schoonmakers van Balans dienstverlening elke keer weer de onzichtbare kracht die ons kantoor weer klaar maken voor een nieuwe dag.

  • LMH Engineering logo
    LMH Engineering Nathalie Schuitemaker
    10

    Balans dienstverlening maakt dagelijks verschillende kantoren van ons schoon en wij zijn zeer te spreken over hun dienstverlening!

Veelgestelde vragen voor kantoorschoonmaak:

We snappen best als je nog vragen hebt, Achint Atwal geeft antwoord:

  • Ja, wij werken altijd met vaste medewerkers die passen bij onze opdrachtgevers. Daarnaast werken we met vaste vervangers voor het geval onze vaste medewerker ziek of met vakantie is.

  • Wij werken al onze medewerkers in op de locatie van onze opdrachtgevers. Zo kunnen we direct de bijzonderheden van de locatie doornemen.

  • Samen met onze opdrachtgevers stemmen wij de juiste tijd af waarop het werk het beste uitgevoerd kan worden.

  • Wij zorgen altijd voor juiste middelen en materialen. In sommige gevallen zoals de schoonmaak van cleanrooms zorgen onze opdrachtgevers voor de juiste middelen en materialen.

  • Balans neemt de zorg voor schoonmaak uit handen tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Aan de hand van jouw opdracht en de frequentie van kantoorschoonmaak stemmen wij de beste prijs met je af.

Benieuwd naar wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Neem contact op met Shane
Shane

Zakelijke offerte aanvragen

Vraag een offerte aan en wij komen met een gepast voorstel.

  • Meer dan 40 jaar dé schoonmaakspecialist
  • Geheel gratis en vrijblijvend
  • Ontvang binnen 24 uur reactie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Word samenwerkingspartner

Wij zijn een schoonmaakbedrijf dat graag samenwerkt. Vanuit onze expertise denken we proactief mee over het schoonmaakproces en optimaliseren we waar mogelijk. We praten daarom niet over klanten, maar over samenwerkingspartners.

Neem contact op en word samenwerkingspartner. Tijdens het kennismakingsgesprek op kantoor of via de telefoon worden de wensen en verwachtingen besproken. Zie hier een overzicht van onze klanten.

Schoonmaak van kantoren: vrijblijvend offerte

De eerste stap naar een schoon kantoor is een offerte aanvragen. Hierbij wordt vanuit Balans Schoonmaak geluisterd naar de wensen van de klant en wordt op basis hiervan een offerte op maat opgemaakt. Dit is gratis en geheel vrijblijvend.

Dankzij de jarenlange ervaring als schoonmaakbedrijf voor kantoren, weten we alles over kantoren schoonmaken. Prettig om te weten: binnen 24 uur krijg je reactie met een voorstel voor jouw kantoorschoonmaak.

Schoonmaker van schoonmaakbedrijf in kantoor

Kantoren schoonmaken met Balans Schoonmaak

Nood aan een schoonmaakbedrijf dat de schoonmaak voor kantoren onder handen neemt? Dan is Balans Schoonmaak je graag van dienst. Met onze 35 jaar ervaring weten we alles over kantoren schoonmaken. Neem vrijblijvend contact met ons opnemen via info@balansschoonmaak.nl of 072 – 303 0210. Je krijgt binnen 48 uur reactie van één van onze adviseurs.

Ben je op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht of een andere locatie? Zie wat Balans Schoonmaak voor jou kan betekenen!

Bekijk ook:

Balans Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten B.V.

  • 12x per jaar kwaliteitscontrole

    Samen met jouw vaste Rayonmanager

  • 4x per jaar evaluatiegesprek

    Inclusief Rayon en Operationeel Manager

  • Ziekteverzuim lager dan 5%

    400+ schoonmakers in dienst

  • Balans is actief sinds 1980

    Wij scoren een 9,9/10