Kantoorschoonmaak
Een optimale klantbeleving en een fijne werkplek begint bij de inzet van kantoorreiniging op maat. Door de schoonmaak van het kantoor uit te besteden aan (continue) opgeleide facilitaire experts, werken werknemers in een comfortabele en hygiënische ruimte en ontvangen zij zorgeloos klanten.
Productiviteit en welzijn
Het hebben van een fijne werkplek is van belang bij de productiviteit en het welzijn van de medewerkers. De basis voor een fijne werkplek is een schoon kantoor. Dit zorgt ervoor dat de medewerkers efficiënter te werk gaan. Ze raken minder snel afgeleid en concentreren zich beter. Daarnaast zorgt een rustige en stressvrije omgeving voor een kantoor waar iedereen zich thuis voelt. Door de schoonmaak van jouw kantoorpand uit handen te geven bespaar je niet alleen kostbare tijd, maar ben je ook verzekerd van een schone werkomgeving.
De werkzaamheden
Het schoonmaken van een kantoor gaat verder dan alleen het afnemen van meubilair. Onze schoonmaak professionals hebben oog voor detail en werken altijd proactief aan de beste oplossing voor een zo schoon mogelijk resultaat. En dat met de meest duurzame schoonmaakmiddelen. De volgende diensten nemen we uit handen:
- Afval- en papierbakken legen
- Bureaus, tafels kasten en telefoons afnemen
- Periodieke vloeronderhoud en glasbewassing
- Pantry’s schoonmaken en koffieautomaten reinigen en bijvullen
- Vingerafdrukken verwijderen van onder andere computerschermen
- Sanitair reinigen & leveren van sanitaire verbruiksartikelen
Uitblinken in efficiëntie & kwaliteit
Ervaren schoonmakers signaleren en reageren proactief. Per kantoor wordt er altijd gekeken naar waar de behoefte aan schoonmaak het grootst is. Een veelgebruikte ruimte krijgt logischerwijs meer aandacht dan een ruimte waar al geruime tijd geen gebruik van is gemaakt.
Naast deze efficiënte en bovenal doelmatige manier van kantoorschoonmaak zijn ook flexibele tijden mogelijk. Door de komst van een nieuwe manier van werken zijn personeelsleden en bezoekers steeds vaker op onregelmatige tijden aanwezig op kantoor. Hierdoor verandert de wensen en behoeften van het kantoorschoonmaak en neemt de vraag naar flexibele schoonmaakdiensten toe. Onze schoonmakers maken niet alleen ’s avonds schoon, maar ook gedurende dag op de momenten wanneer daar behoefte aan is.
Schoonmaak van kantoren: vrijblijvende offerte
De eerste stap naar een schoon kantoor is het aanvragen van een offerte. Hierbij wordt vanuit Balans Schoonmaak geluisterd naar de wensen en behoeften van de klant. Op basis hiervan wordt er een offerte op maat gemaakt. Dit is gratis en geheel vrijblijvend.
Dankzij de jarenlange ervaring als schoonmaakbedrijf voor kantoren, weten we alles over kantoorschoonmaak. Met onze expertise gaan wij efficiënt en effectief te werk. Prettig om te weten: binnen 24 uur krijg je een reactie met een voorstel voor jouw kantoorschoonmaak.
Uitgelichte cases
Enkele cases waar wij trots op zijn.
Dit doen wij voor o.a.
Veelgestelde vragen voor kantoorschoonmaak:
We snappen best als je nog vragen hebt, Achint Atwal geeft antwoord:
Ja, wij werken altijd met vaste medewerkers die passen bij onze opdrachtgevers. Daarnaast werken we met vaste vervangers voor het geval onze vaste medewerker ziek of met vakantie is.
Wij werken al onze medewerkers in op de locatie van onze opdrachtgevers. Zo kunnen we direct de bijzonderheden van de locatie doornemen.
Samen met onze opdrachtgevers stemmen wij de juiste tijd af waarop het werk het beste uitgevoerd kan worden.
Wij zorgen altijd voor juiste middelen en materialen. In sommige gevallen zoals de schoonmaak van cleanrooms zorgen onze opdrachtgevers voor de juiste middelen en materialen.
Balans neemt de zorg voor schoonmaak uit handen tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Aan de hand van jouw opdracht en de frequentie van kantoorschoonmaak stemmen wij de beste prijs met je af.