Meer dan 40 jaar dé schoonmaakspecialist!
Klanttevredenheid 99,6%

Schoonmaak van vastgoed

Ons bedrijf is onder andere groot geworden met de schoonmaak van vastgoed voor beheerders. Sinds 1995 zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevend schoonmaakbedrijf met ruim 400 enthousiaste medewerkers. Onze schoonmakers  zorgen ervoor dat het schoonmaken van jouw vastgoed vakkundig gebeurt.

  • 12x per jaar kwaliteitscontrole

    Samen met jouw vaste Rayonmanager

  • 4x per jaar evaluatiegesprek

    Inclusief Rayon en Operationeel Manager

Schoonmaker in sportcentra

Vastgoed schoonmaak

Als vastgoedbeheerder is het noodzakelijk dat jouw panden er verzorgd uitzien, schoon blijven en goed onderhouden worden. Bij Balans Schoonmaak ben je daarvoor op het juiste adres. Samen met jou maken wij een plan en zorgen we ervoor dat jouw vastgoed er altijd netjes uitziet. Wij hebben jarenlange ervaring in het schoonmaken van objecten voor vastgoedbeheerders en projectontwikkelaars. Onze professionele schoonmakers zijn RAS-gecertificeerd en zorgen er altijd voor dat het schoonmaken en onderhouden van jouw vastgoed op een vakkundige manier gebeurt.

  • Ziekteverzuim lager dan 5%

    400+ schoonmakers in dienst

  • Balans is actief sinds 1980

    Wij scoren een 9,9/10

Schoonmaakwerkzaamheden

Balans Schoonmaak biedt verschillende schoonmaakdiensten aan voor de schoonmaak van vastgoed. Met onze grondige aanpak zorgen wij altijd voor een schoon resultaat. Na onze schoonmaak kun je weer genieten van:

  • Een schoon en representatief object
  • Schone vensterbanken, wanden en plafonds
  • Een opgeruimd interieur, waarbij je weer kan genieten van je industriële meubels
  • Gereinigde tegels, vloeren en sanitair
  • Schoon en verzorgd meubilair
  • Schone ruiten en deuren
Schoonmaker glasbewassing in Den Haag
Vloeronderhoud tijdens hotel schoonmaak

Maatwerk van Balans

Bij Balans Schoonmaak hebben wij gekwalificeerde medewerkers in dienst, die graag met je meedenken. Samen met jou bepalen we welke schoonmaakwerkzaamheden we gaan uitvoeren, hoe vaak dat gedaan wordt en wanneer precies. Wil je een schoonmaak van de sanitaire voorzieningen of misschien wel een vloer schoonmaak? Het is allemaal mogelijk: de keuze is aan jou!

Onze diensten in het vastgoedbeheer gaan verder dan alleen de dagelijkse en periodieke schoonmaak. Zo verzorgen wij ook gevelreiniging, trappenhuis schoonmaak en specialistische reiniging. Bij Balans Schoonmaak begrijpen wij dat je niet elke week jouw gebouwen kunt bekijken om te zien of alles nog in goede staat verkeert. Tijdens onze bezoeken controleren wij jouw pand daarom ook op eventuele lekkages en schade.

Waarom kiezen voor Balans Schoonmaak?

  • Beste prijs / kwaliteit garantie
  • Klanttevredenheidsscore van 99,6%
  • Flexibel inzetbaar in en nabij de Randstad
  • Specialisten in dienst voor iedere branche
  • Resultaatgericht en optimale beleving

Wij werken onder andere voor

In welke branche we ook werken, de organisaties voor wie wij schoonmaken zijn meer dan alleen onze klant. Samen met onze opdrachtgevers streven we er namelijk naar een zo optimaal mogelijke samenwerking te creëren. Vanuit onze expertise denken we graag mee over het schoonmaakproces en optimaliseren we dit waar mogelijk. We praten vaak dus niet over klanten, maar over samenwerkingspartners.

Duravermeer x Balans
  • ISO 9001 certificering
  • ISO 14001 certificering
  • CO2-prestatieladder
  • VCCN

Uitgelichte cases

Enkele cases waar wij trots op zijn.

Dit doen wij voor o.a.

Veel gestelde vragen over schoonmaak voor vastgoedbeheerders:

We snappen best als je nog vragen hebt, Achint Atwal geeft antwoord:

  • Balans neemt de zorg voor schoonmaak uit handen tegen de beste prijs-kwaliteit verhouding. Aan de hand van de opdracht voor jouw bedrijf en de frequentie daarvan stemmen wij de beste prijs met je af.

  • We stellen samen een persoonlijk schoonmaakplan op. Hierin nemen we alle belangrijke schoonmaaktaken op. Denk hierbij aan schoonmaaktaken zoals stofzuigen, dweilen en stoffen en het periodiek wassen van ramen.

  • Wij werken al onze medewerkers in op de locatie van onze opdrachtgevers. Zo kunnen we direct de bijzonderheden van de locatie doornemen.

  • Een dagelijkse of periodieke schoonmaak draagt bij aan de netheid en hygiëne van jouw pand. Het schoonmaken en opruimen van bureaus, het schoonmaken van toiletten en het stofzuigen en dweilen wordt uit handen genomen. Een dieptereiniging raden we vooral aan voor professionele keukens en sanitaire ruimtes. Zichtbaar én onzichtbaar vuil word aangepakt en er wordt geen millimeter overgeslagen door onze schoonmakers.

  • De sleutel om uitdagingen aan te kunnen is door vooruit te denken. Wij twijfelen niet om in te zetten op duurzame oplossingen. Sterker nog: wij investeren in duurzame middelen om de impact op het milieu zoveel mogelijk in te perken. Draag ook een steentje bij aan een schoner klimaat en ga in zee met een bedrijf waarmee je het verschil kan maken.